środa, 1 sierpnia 2012

Zapoznajmy się :)

Cześć ;D Czytacie naszego bloga, ale nic o nas nie wiecie.Nadszedł czas, abyśmy się zapoznali :) 
-Ja mam na imię Magdalena,ale mówią na mnie Chachi /czyt.Czaczi/,Czarna lub po prostu Magda.Mam 13 lat i jestem brązowooką brunetką.Idę do strzeleckiej klasy gimnazjum (pierwszej).Co oznacza,że bardzo lubię strzelać (w moim przypadku z pistoletu).Oprócz tego kocham muzykę i taniec.Taniec to dla mnie jedyny sposób na wyluzowanie się.Nawet nie umiem tego określić jak bardzo kocham muzykę i taniec.Oczywiście lubię też blogować :D Moim ulubionym zespołem jest One Direction, piosenkarzem Justin Bieber, a piosenkarką Selena Gomez i Nicki Minaj.Moim ulubionym kolorem jest fioletowy, zielony i kolor naszego bloga ;]To dziwne,ale urodziłam się 1 czerwca -na dzień dziecka.Zrobiłam prezent dla mamy :P Mam 2 młodsze siostry-Natalię(11l) i Zosię(8miesięcy).Jestem uzależniona od Facebooka,kakałka C:,blogowania i oczywiście muzyki i tańca.Nigdy nie rozstaję się ze swoimi słuchawkami i komórką.Kocham również robić bransoletki z muliny.U mnie ze znajomych bardzo mało osób takie umie ;) Pewnego razu napiszę wam jak się je robi;]To tyle o mnie.Teraz kolej na moją przyjaciółkę :*
-Ja mam na imię Martyna.Moja ksywa to Macia lub Bella,gdyż jestem wielką fanką Zmierzchu,Belli i Edwarda .Również mam 13 lat.Ja zatem jestem szatynką o bursztynowozielonkawych oczach.Razem z Chachi idę do klasy strzeleckiej,ale ja strzelam z karabinu ;]Moim hobby jest rysowanie.Najbardziej wychodzą mi ludzie ;P Jak wspomniałam, jestem wieelką fanką Roberta Pattisona i Kristen Stewart ;3Nie mam ulubionego koloru, to zależy od nastroju.Urodziłam się 28 listopada. Mam młodszego brata Michała, który ma 8 lat.Jestem uzależniona od sagi zmierzch i , jak twierdzi Magda,od czytania książek ze zmierzchu >.< Nie mam zamiaru się nigdy rozstać z moją komórką.Również robię bransoletki,inne niż Magda.To tyle o mnie ;*

Obie lubimy tą samą muzykę, a Wy jaką lubicie?Jacy piosenkarze i piosenkarki was kręcą, a może jednak zespół?Napiszcie w komentarzach ;]
PS. Wkrótce wstawimy nasze zdjęcie C;

2 komentarze: